Faktor kejayaan Pemikiran Lean dan pencapaian operasi di sektor perkhidmatan
Dalam persaingan globalisasi, sektor perkhidmatan harus memberi perhatian dalam memenuhi permintaan pengguna yang memerlukan perkhidmatan yang berkualiti dengan kos yang lebih rendah. Penggunaan amalan penambahbaikan kualiti seperti Lean mampu membaiki pengoperasian organisasi bagi mencapai matlamat...
Main Authors: | Roshayati Abdul Hamid, Ida Rosnita Ismail |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2016
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/10817/1/15333-48422-1-PB.pdf |
Similar Items
-
Kejayaan pemikiran gergasi /
by: 325346 Schwartz, David Joseph
Published: (1999) -
Penggunaan media sosial di tempat kerja dan tingkah laku inovatif pekerja dalam kalangan milenial
by: Roshayati Abdul Hamid,, et al.
Published: (2021) -
Pencapaian eksekutif : kejayaan di peringkat tinggi /
by: 380497 Blake, Robert Rogers, et al.
Published: (1993) -
Impak globalisasi terhadap produktiviti faktor keseluruhan (TFP) sektor perkhidmatan di Malaysia
by: Ferayuliani Yuliyusman,, et al.
Published: (2013) -
Pencapaian dan kejayaan Melayu Pulau Pinang.
by: Maidin, Abdul Rahman
Published: (2003)