Hubungan ramalan persekitaran pembelajaran makmal sains dengan tahap kepuasan pelajar
Untuk membolehkan pengajaran dan pembelajaran berlaku dengan berkesan, persekitaran pembelajaran perlu disesuaikan dengan matlamat dan strategi pengajaran serta memenuhi keperluan guru dan pelajar. Oleh itu, penilaian tentang persekitaran pembelajaran pelajar adalah penting kerana ia bukan sahaja d...
Main Authors: | Che Nidzam Che Ahmad, Kamisah Osman, Lilia Halim |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
penerbit ukm
2010
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/1452/1/Bab_3.pdf |
Similar Items
-
Tahap kepuasan terhadap persekitaran perkhidmatan pengajaran dan pembelajaran
by: Siti Zubaidah, Zainal
Published: (2010) -
Tahap kepuasan terhadap persekitaran perkhidmatan pengajaran dan pembelajaran/
by: 223248 Siti Zubaidah Zainal, et al.
Published: (2010) -
Hubungan antara motivasi, gaya pembelajaran dengan pencapaian
matematik tambahan pelajar tingkatan 4
by: Norlia Abd. Aziz,, et al.
Published: (2006) -
Sikap terhadap sains dan sikap saintifik di kalangan
pelajar sains
by: Kamisah Osman, -, et al.
Published: (2007) -
Hubungan keselarasan individu-persekitaran dengan penyesuaian, kepuasan dan pencapaian akademik pelajar kurang upaya pendengaran di Politeknik
by: Azizan, Che' Rozaniza
Published: (2018)