Hubungan di antara imej korporat perbankan dengan kepuasan pelajar dan kualiti perkhidmatan
Pada amnya, ringkasan kajian adalah dilakukan untuk mengenalpasti tahap penerimaan dan penilaian imej korporat CIMB berdasarkan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh CIMB serta mengkaji imej korporat CIMB. Kajian ini dijalankan dengan bertujuan untuk mengkaji imej korpo...
Main Authors: | Vanaja Alagu, Zulhamri Abdullah, Kalaivany Nagappan, Putri, K. Y.S., Istiyanto, S. Bekti |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Pusat Pengurusan & Pembangunan Mahasiswa, Universiti Kebangsaan Malaysia
2020
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/15969/1/Artikel-4-Jun-2020-Dr.-Zulhamri_UPM.pdf |
Similar Items
-
Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
by: Abdullah, Zulhamri
Published: (2000) -
Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
by: Mohd Fauzwadi Mat Ali, et al.
Published: (2013-05-01) -
Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
by: Mohd Fauzwadi Mat Ali, et al.
Published: (2013-06-01) -
Hubungan antara E-kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap perbankan internet Cimb Click/
by: Nurfarahana Mohd Badli, 1997-, author, et al.
Published: (2020) -
Hubungan antara E-kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap perbankan internet Cimb Click/
by: Nurfarahana Mohd Badli, 1997-, author
Published: (2019)