Pengaruh faktor pengetahuan terhadap konstruksi identiti dalam talian menerusi penggunaan Facebook
Media sosial membolehkan individu mewujudkan identiti dalam talian untuk memaparkan identiti pilihan mereka. Individu bukan sekadar mengkonstruksi identiti di luar talian malah boleh mengkonstruk semula identiti secara dalam talian. Identiti dalam talian membenarkan individu berinteraksi dengan s...
Main Authors: | Jamilah Maliki, Mohd Nor Shahizan Ali |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2020
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/16088/1/42926-138144-1-PB.pdf |
Similar Items
-
Konstruksi identiti dalam talian daripada perspektif pengguna Facebook
by: Jamilah Maliki,, et al.
Published: (2019) -
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet /
by: 340842 Chin, Tong Seng
Published: (1999) -
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
by: Chin, Tong Seng
Published: (1999) -
Kolaboratif menerusi medium dalam talian
by: Sinar Harian
Published: (2020) -
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet [microfilm] /
by: Chin, Tong Seng
Published: (1999)