Analisis gaya pembelajaran dalam kalangan pelajar Cina di universiti swasta dalam subjek bahasa kebangsaan A berdasarkan model Grasha-Riechmann yang diperluas
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti gaya pembelajaran pelajar yang paling dominan bagi subjek Bahasa Kebangsaan A berdasarkan gaya pembelajaran Grasha-Riechmann (1996) yang diperluas di Universiti Swasta. Kajian kuantitatif ini dijalankan berdasarkan gaya pembelajaran pelajar diperluas yan...
Main Authors: | Jaya Mathy Subramaniam, Zulkifli Osman, Anida Sarudin, Husna Faredza Mohamed Redzwan |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2021
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/17919/1/272-525-1-SM.pdf |
Similar Items
-
Perbezaan gender dalam pengajaran Matematik menggunakan pendekatan gaya pengajaran Grasha-Riechmann
by: Mohd Effendi Ewan Mohd Matore,, et al.
Published: (2022) -
Tahap minat dan penerimaan murid terhadap bahan pengajaran dan
pembelajaran gamifikasi dalam subjek bahasa Melayu sekolah rendah
by: Nor Hadibah Hushaini,, et al.
Published: (2022) -
The relationship of Grasha–Riechmann Teaching Styles with teaching experience of National-Type Chinese Primary Schools Mathematics Teacher
by: Sze Hui Sim, et al.
Published: (2022-10-01) -
Gaya pembelajaran pelajar Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Kejuruteraan Awam, Kejuruteraan Elektrik dan Kejuruteraan Mekanik) dengan kepujian di OUM berdasarkan skala gaya pembelajaran Grasha-Riechmann /
by: 219829 Wong, Chai Ling
Published: (2006) -
Gaya pembelajaran pelajar-pelajar Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Sains dan Matematik, Kemahiran Hidup dan Pengajian Islam) separuh masa UTM berdasarkan skala gaya pembelajaran Grasha-Riechmann /
by: 275126 Suaini Zakaria Muhammad
Published: (2008)