Budaya konsumerisme dalam majlis perkahwinan orang Melayu dalam situasi pandemik Covid-19
Semua pasangan pengantin mahukan majlis perkahwinan mereka dilaksanakan secara gilang-gemilang. Gilang-gemilang bermaksud majlis perkahwinan itu perlu dipenuhi dengan komoditi dan perkhidmatan perkahwinan impian yang disediakan oleh pihak industri perkahwinan selari dengan konsep perkahwinan hanya b...
Main Author: | Mohd Khairuddin Mohad Sallehuddin |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2022
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/19831/1/53307-184778-1-PB.pdf |
Similar Items
-
Konsumerisme dan kelas sosial dalam majlis perkahwinan masyarakat Melayu
by: Mohd Khairuddin Mohad Sallehuddin,, et al.
Published: (2020) -
Impian dan realiti majlis perkahwinan orang Melayu masakini: kajian kes di pinggir Bandar Kuala Lumpur
by: Mohd Khairuddin Mohd Sallehuddin,, et al.
Published: (2016) -
Situasi dan cabaran perundangan kepada Orang Asli dalam era pandemik COVID-19
by: Muhamad Sayuti Hassan,, et al.
Published: (2021) -
Majlis perkahwinan masyarakat Melayu
by: Yahaya, Azizi
Published: (2012) -
Budaya konsumerisme mengikut ekonomi
by: Othman, Mohd Shahwahid
Published: (2017)