Persepsi pelajar dalam memperkasa pembelajaran aktif melalui pelantar maya alternatif Telegram semasa pasca pandemik Covid-19.
Kajian ini mengkaji persekitaran e-pembelajaran menggunakan aplikasi Telegram, semasa gangguan pembelajaran akademik bersemuka akibat pandemik Covid-19. Telegram digunakan sebagai pelantar alternatif pengajaran dan pembelajaran (PdP) untuk mengatasi masalah sambungan dan ketersediaan capaian interne...
Main Author: | Mizhanim Mohamad Shahimin |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2023
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/22468/1/pp_6.pdf |
Similar Items
-
Persepsi kendiri pelajar antarabangsa UKM di luar negara terhadap kesejahteraan semasa sesi pembelajaran pasca pandemik
by: Amirul Mukminin Mohamad,, et al.
Published: (2022) -
Cabaran pengajaran & pembelajaran kursus kemahiran secara maya semasa Pandemik Covid-19
by: Saniah Ahmad
Published: (2022) -
Persepsi pengguna internet di Malaysia semasa pandemik COVID-19
by: Md. Lukmanul Hakim, Nur Ain, et al.
Published: (2021) -
Penggunaan grab semasa pasca pandemik covid-19 di Kota Kinabalu, Sabah
by: Divine Masa
Published: (2022) -
Kaedah alternatif penghasilan video animasi dalam sesi e-pembelajaran semasa pandemik Covid-19
by: Imelda Ann Achin, et al.
Published: (2021)