Persepsi pelancong terhadap agensi pelancongan di Langkawi Geopark
Pembangunan sektor pelancongan di Pulau Langkawi boleh disifatkan sebagai sebahagian daripada usaha membina, memperluas dan mempelbagaikan asas ekonomi negara dalam sektor perkhidmatan agar sektor ini menjadi lebih dinamik, progresif dan berdaya maju. Kajian ini bertujuan menganalisis persepsi dan...
Main Authors: | Rosniza Aznie Che Rose, Ahmad Mustaqim, M, Abd Rahim Md Nor, Rosmiza Mohd Zainol, Novel Lyndon, Mohd Azlan Abdullah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Social Sciences and Humanities, UKM,Bangi
2012
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/5659/1/15.geografia-okt%25202012-azni%2520et%2520al-langkawi-am.pdf |
Similar Items
-
Memahami keinginan pelancong Malaysia melancong ke Bandaraya
Ho Chin Minh, Vietnam - Faktor pemilihan agensi pelancongan
by: Rosniza Aznie Hj. Che Rose,, et al.
Published: (2014) -
Persepsi pelancong sukan terhadap Langkawi sebagai destinasi pelancongan sukan
by: Hamdan, Nurul Shahida, et al.
Published: (2014) -
Pantai peranginan Besut, Terengganu sebagai destinasi pilihan pelancong (The coastal beach of Besut, Terengganu as a preferred tourist destination)
by: Rosniza Aznie Che Rose,, et al.
Published: (2012) -
Profil, motif dan persepsi pelancong terhadap Langkawi, Malaysia sebagai destinasi pelancongan sukan
by: Hamdan, Nurul Shahida
Published: (2016) -
Aset langkawi tarikan pelancong
by: Ismail, Ahmad
Published: (2017)