Meneliti kesan tanggungjawab sosial korporat dan imej terhadap kesetiaan pelanggan dalam kalangan pembeli barangan runcit
Kajian ini mengkaji hubungan antara imej, tanggungjawab sosial korporat (CSR), kualiti hubungan dan kesetiaan dalam kalangan pelanggan barangan runcit. Bagi mencapai objektif kajian, sebanyak 191 set soal selidik telah diedarkan menggunakan kaedah persampelan mudah kepada pelajar sebuah universiti a...
Main Authors: | Nor Asiah Omar, Rohani Yusof, Muhamad Azrin Nazri |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2013
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/6993/1/4993-13960-1-PB.pdf |
Similar Items
-
Model kepuasan pelanggan bagi laman web e-runcit
by: A. Kahar, Aidil Suraya
Published: (2008) -
Tanggungjawab pentadbir naikkan imej UUM
by: Kosmo, Kosmo
Published: (2013) -
Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
by: Abdullah, Zulhamri
Published: (2000) -
Hubungan kualiti perkhidmatan terhadap kesetiaan pelanggan dan kepuasan pelanggan
by: Mona Coretti Lee Johnny, et al.
Published: (2023) -
Garis Panduan Imej Korporat UMP
by: UMP, PNC
Published: (2011)