Imej dan strategi peletakan Pulau Langkawi dalam Pasaran Pelancongan Domestik
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti imej Pulau Langkawi dan seterusnya mencadangkan tema strategi peletakan yang sesuai untuk pulau tersebut. Kajian ini menggunakan kaedah Echtner dan Ritchie (1991) untuk mengukur imej manakala tema strategi peletakan pula berpandukan kepada Crompton, Fakeye da...
Main Authors: | Norzalita Abd. Aziz, Ahmad Azmi Mohd Ariffin |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2004
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/8066/1/1248-2403-1-SM.pdf |
Similar Items
-
Kajian awalan ke atas potensi pelancongan kembaraan dalam pasaran remaja di Malaysia
by: Norzalita A. Aziz,, et al.
Published: (2009) -
Imej perkampungan Melayu sebagai tarikan pelancongan : kajian kes : Pusat Pelancongan Kampung Tok Senik, Pulau Langkawi /
by: 381583 Asmidar Yusuf
Published: (1998) -
Peta pelancongan Pulau Langkawi [peta]
Published: (1993) -
Indeks Kepentingan Industri Pelancongan Mampan Pulau Langkawi
by: Haji Abd Hamid, Mohd Rawi
Published: (2019) -
Imej perkampungan Melayu sebagai tarikan pelancongan : kajian kes : Pusat Pelancongan Kampung Tok Senik, Pulau Langkawi ... [et al] / [mikrofilem]
by: Asmahan Abdullah, et al.
Published: (1998)