Menilai kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan bekalan air di Malaysia: satu pendekatan analisis penyampulan data
Kajian tentang prestasi industri perkhidmatan air telah dijalankan secara meluas dan kebanyakan kajian telah menggunakan model Analisis Penyampulan Data (APD) yang hanya mengukur skor kecekapan. Namun begitu, kajian untuk mengukur keberkesanan dalam industri perkhidmatan air amat jarang dilakukan...
Main Authors: | Norbaizura Kamarudin, Wan Rosmanira Ismail, Nur Hidayah Abd Kader |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2014
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/8603/1/jqma-10-2-paper1.pdf |
Similar Items
-
Penilaian terhadap kecekapan relatif industri pengagihan elektrik di Selangor menggunakan kaedah analisis penyampulan data (APD)
by: Ahmad, Muhammad Zaini, et al.
Published: (2005) -
Penilaian Terhadap Kecekapan Relatif Industri Pengagihan Elektrik di Selangor Menggunakan Kaedah Analisis Penyampulan Data (APD)
by: Muhammad Zaini Ahmad, et al.
Published: (2005-06-01) -
Integrasi antara paradigma servqual dan model kano dalam menilai keberkesanan penyampaian perkhidmatan oraganisaso
by: Abu, Noor Hidayah, et al.
Published: (2015) -
Keberkesanan penggunaan teknologi maklumat dalam meningkatkan kecekapan perkhidmatan awam di Kuching /
by: 242059 Sh Rokayah Rohana Rosiahti Wan Alwi
Published: (1999) -
Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
by: Awang, Ani, et al.
Published: (1994)