Penilaian program diploma pendidikan lepasan ijazah (Guru permulaan pendidikan Islam) melalui nilai impak di institusi pengajian tinggi awam Malaysia
Setiap program yang dilaksanakan oleh sesebuah institusi dan organisasi perlu dinilai selepas tamat sesuatu kohort pelaksanaannya. Pengukuran penilaian program perlu dilihat secara kuantitatif melalui impak (impact value) bagi melihat keberkesanannya. Impak bermaksud tahap keberkesanan berganda. Per...
Main Author: | Darusalam, G. |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2010
|
Subjects: |
Similar Items
-
Keperluan pendidikan keusahawanan secara formal di institusi pengajian tinggi awam di Malaysia
by: Buang, Nor Aishah, et al.
Published: (2010) -
Pembangunan instrumen penilaian akhlak pelajar di institusi pengajian tinggi awam
by: Abdul Latif , Adibah
Published: (2023) -
Keyakinan diri pelajar Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia terhadap ICT
by: Harun, Farahiyah Murni
Published: (2013) -
Kecerdasan emosi dalam kalangan pelajar Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah (DPLI) Universiti Tun Hussein Onn Malaysia
by: Che Ani, Rashida
Published: (2013) -
Pengesahan alat ukur penilaian kualiti pendidikan oleh pelajar (PKPP) di sebuah institusi pengajian tinggi
by: Thangiah, Caroline Kamini
Published: (2003)