Hubungkait antara penggunaan bahan bantu mengajar dengan pencapaian pelajar sekolah menengah bagi mata pelajaran Sains : Satu perbandingan antara Malaysia dan Singapura (TIMSS 2007).
TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study) adalah satu kajian antarabangsa yang bertujuan untuk menilai pencapaian pelajar dalam matematik dan sains serta mengumpul pelbagai maklumat mengenai beberapa aspek dalam pendidikan seperti sekolah, kurikulum, pengajaran, dan pembelajaran. Berdasarkan d...
Main Author: | Nartini Ajik |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/11802/1/Copy_of_mt0000000607.pdf |
Similar Items
-
Hubungan antara sikap dengan pencapaian sains dalam timss 2011 :Satu perbandingan antara Malaysia dan Singapura
by: Androw Celyron Sindeh
Published: (2014) -
Hubungan antara pencapaian domain kognitif
sains dengan pencapaian sains mengikut
jantina: satu analisis TIMSS 2011
by: Erlyanah Murillah
Published: (2014) -
Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains /
by: 451583 Nordin Mukri
Published: (1996) -
Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains
by: Mukri, Nordin
Published: (1996) -
Hubungkait antara kecekapan sosial dan motivasi pembelajaran dengan pencapaian akademik /
by: 378982 Tang, Michelle Chung Koon, et al.
Published: (2003)