Hubungan gaya pengajaran dan motivasi dengan pencapaian LINUS daerah Sandakan
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti hubungan gaya pengajaran dan motivasi dengan pencapaian murid LINUS di daerah Sandakan. Kajian ini terdiri daripada 250 orang sampel guru daripada 66 buah sekolah rendah di daerah Sandakan yang dipilih melalui proses rawak berstrata. Kajian ini adalah kajian...
Main Author: | Irwanshah Jaffar |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/17704/1/Hubungan%20gaya%20pengajaran%20dan%20motivasi.pdf |
Similar Items
-
Hubungan antara kepuasan kerja dengan motivasi guru sekolah menengah di daerah Sandakan
by: Siti Rokiah Kadir
Published: (2013) -
Hubungan beban tugas guru dengan kualiti pengajaran guru sekolah menengah di daerah Sandakan
by: Ahadia Soaibah
Published: (2013) -
Hubungan gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar di sekolah menengah daerah Tawau
by: Rozani Ahmad
Published: (2013) -
Hubungan antara motivasi pembelajaran, gaya keibubapaan dan sikap dengan pencapaian akademik
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2008) -
Hubungan antara kepemimpinan pengajaran guru dengan efikasi guru dalam kalangan guru Sekolah menengah di daerah Sandakan, Sabah
by: Zufaini Karim
Published: (2013)