Modul Pemikiran Sains Keusahawanan Untuk Pelajar Tahun Lima Dalam Pendidikan STEM
Kajian ini dijalankan untuk i) menentukan kesahan, kebolehpercayaan, kebolehlaksanaan modul berasaskan pendekatan isu sosiosaintifik berbantukan peta pemikiran roda (PISPP), dan ii) menilai kesannya terhadap pemikiran sains keusahawanan pelajar tahun lima dalam pendidikan STEM. Fasa pertama kesahan...
Main Authors: | Jamilah Ahmad, Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah |
---|---|
格式: | 文件 |
语言: | English English |
出版: |
Secholian Publication PLT
2022
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32791/1/Modul%20Pemikiran%20Sains%20Keusahawanan%20.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32791/2/Modul%20Pemikiran%20Sains%20Keusahawanan%201.pdf |
相似书籍
-
The effects of socioscientific issues with thinking wheel map approach on curiosity towards stem of year five students
由: Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah, et al.
出版: (2023) -
Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima
由: Norjanah Ambo
出版: (2019) -
Kesan pengintegrasian model pembelajaran inkuiri 5E dan koperatif terhadap kemahiran proses sains tahap empat pelajar Tingkatan Empat
由: Chai Wan Luen, et al.
出版: (2023) -
Kemahiran berfikir kritikal dan motivasi terhadap pembelajaran sains melalui pembelajaran berasaskan masalah
由: Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah, et al.
出版: (2018) -
Integrasi STEM dalam sains tingkatan satu : kesan terhadap pencapaian akademik & aspirasi kerjaya
由: Nur Suhaidah Sukor
出版: (2019)