Hubungan faktor diri, keluarga dan guru dengan kehadiran pelajar ke sekolah
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengenalpasti hubungan faktor diri, keluarga dan guru dengan kehadiran pelajar ke sekolah. Kajian ini dijalankan dalam kalangan pelajar-pelajar tahap dua di Sekolah Kebangsaan Kepayan, Kata Kinabalu, Sabah. Seramai 210 orang murid Tahun 4, Tahun 5 dan Tahun 6 di...
Main Author: | Noraishah Yusop |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/36755/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/36755/2/FULLTEXT.pdf |
Similar Items
-
Emansipasi guru Sekolah Menengah melalui kajian tindakan
by: Melati Jilon
Published: (2016) -
Bahan bantu mengajar (BBM) guru bahasa melayu sekolah rendah di daerah Semporna
by: Bibah Talag
Published: (2014) -
Hubungan sikap dan daya saing dengan tingkah laku ponteng dalam kalangan pelajar etnik Dusun Kimaragang daerah Kota Marudu Sabah
by: Lousi Gansui @ Lucy
Published: (2009) -
Pengaruh "Flipped Classroom" terhadap pencapaian akademik pelajar di sekolah menegah kawasan Kota Belud
by: Malini Kamlin
Published: (2013) -
Pengaruh persekitaran pembelajaran bilik darjah terhadap minat belajar dalam mata pelajaran Sejarah tingkatan empat di sekolah bandar, Kota Kinabalu
by: Yong, Shu Lan
Published: (2014)