Kesan penggunaan mnemonik “siasat” berbantukan jadual pendaraban indeks dan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian matematik pelajar berpencapaian rendah

Pelajar berpencapian rendah sering mengalami masalah dalam pembelajaran matematik khasnya dalam Pendaraban Indeks, salah satu tajuk yang perlu dikuasai oleh pelajar. Oleh itu, kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan penggunaan teknik mnemonik akronim SIASAT berbantukan jadual pendaraban indeks d...

תיאור מלא

מידע ביבליוגרפי
Main Authors: Mariani John D. Sibatu @ Marylyn, Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah
פורמט: Article
שפה:English
English
יצא לאור: Global Academic Excellence 2023
נושאים:
גישה מקוונת:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37896/1/ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37896/2/FULL%20TEXT.pdf