Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam Fizik pelajar tingkatan empat. Sampel seramai 178 pelajar yang dipilih secara pensampelan rawak mudah. Kajian yang dijalankan merupakan kajian tinjauan dengan menggunakan pend...
Main Author: | Jumarni Jusuf |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/2/FULLTEXT.pdf |
Similar Items
-
Hubungan Gaya Pembelajaran Dengan Pencapaian Akademik Pelajar Di Tingkatan Empat Sekolah Menengah Teknik N. Sembilan
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2003) -
Perhubungan di antara gaya kognitif, jantina, kecerdasan, dan pencapaian pelajar tingkatan empat dalam biologi, kimia dan fizik
by: Loo, Peng Peng
Published: (2002) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2002) -
Hubungan Antara Kerja Rumah Dengan Pencapaian Akademik Dalam Pelajar Tingkatan Empat
by: Yeo, Kee Jiar, et al.
Published: (2010) -
Hubungan antara sikap dengan pencapaian pelajar tingkatan empat dalam tajuk daya
by: Mohd. Atan, Rohana, et al.
Published: (2007)