Penggunaan Response to Intervention (RTI) dalam penyelesaian masalah matematik berayat bagi murid berpencapaian rendah di sekolah rendah
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji dan menganalisis faktor-faktor yang menyebabkan murid tidak menguasai kemahiran menyelesaikan masalah matematik berayat, memperihalkan bagaimana mereka yang berpencapaian rendah menyelesaikan masalah matematik dan sebab kenapa mereka tidak menguasai kemahiran...
Main Author: | Narawi Abu Bakar |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/2/FULLTEXT.pdf |
Similar Items
-
Keberkesanan model Response-to-Intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
by: Mohd. Zaki Ishak, et al.
Published: (2019) -
Keberkesanan model response-to-intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
by: Mohd. Zaki Ishak, et al.
Published: (2019) -
Keberkesanan Model Responseto-Intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
by: Mohd. Zaki Ishak, et al.
Published: (2019) -
Penyelesaian masalah matematik di kalangan murid-murid tahun lima sekolah rendah /
by: 225411 Anbarasi Raju
Published: (1999) -
Pembangunan dan keberkesanan modul berayat matematik terhadap pencapaian matematik murid tahun empat sekolah rendah
by: Mohd Mokhtar, Mohd Azarul
Published: (2022)