Meneroka pengalaman guru melaksanakan pendidikan berasaskan hasil bagi program teknologi automotif di kolej vokasional negeri Selangor, Malaysia
Penubuhan Kolej Vokasional (KV) merupakan suatu transformasi daripada Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) dalam menaiktaraf Pendidikan dan Latihan Teknikal dan Vokasional (PLTV) bagi melahirkan pekerja yang berkemahiran dan mengikuti teknologi terkini. Perubahan kurikulum dan corak pengajaran...
Main Author: | Ag. Damit, Mohd Amiruddin |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/105095/1/FPP%202022%2018%20IR.pdf |
Similar Items
-
Penilaian Pelajar Terhadap Kompetensi Pemimpin Program Pendidikan Luar Di Institut Pendidikan Guru Malaysia
by: Amrin, Azita
Published: (2007) -
Tahap kompetensi pelajar kolej vokasional dalam melaksanakan kerja amali berpandukan domain psikomotor simpson
by: Ishak, Nor Syuhada
Published: (2019) -
Hubungan antara motivasi belajar dan pembelajaran berasaskan kompetensi dengan kompetensi rekaan fesyen dalam kalangan pelajar kolej vokasional di Semenanjung Malaysia
by: Abd Aziz, Zaharah
Published: (2021) -
Smart Costing Kit: game based learning for cost
and management accounting / Rafizan Abdul Razak, Eley Suzana Kasim and Dalila Daud
by: Abdul Razak, Rafizan, et al.
Published: (2019) -
Kesediaan guru melaksanakan pembelajaran berasaskan projek di sekolah
by: Brahim, Norliza
Published: (2012)