Meneroka pengalaman guru melaksanakan pendidikan berasaskan hasil bagi program teknologi automotif di kolej vokasional negeri Selangor, Malaysia
Penubuhan Kolej Vokasional (KV) merupakan suatu transformasi daripada Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) dalam menaiktaraf Pendidikan dan Latihan Teknikal dan Vokasional (PLTV) bagi melahirkan pekerja yang berkemahiran dan mengikuti teknologi terkini. Perubahan kurikulum dan corak pengajaran...
Glavni autor: | Ag. Damit, Mohd Amiruddin |
---|---|
Format: | Disertacija |
Jezik: | English |
Izdano: |
2021
|
Teme: | |
Online pristup: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/105095/1/FPP%202022%2018%20IR.pdf |
Slični predmeti
-
Kesediaan guru melaksanakan pembelajaran berasaskan projek di sekolah
od: Brahim, Norliza
Izdano: (2012) -
Hubungan antara motivasi intrinsik, penglibatan ibu bapa dan kompetensi pensyarah dengan kemahiran kebolehpasaran pelajar seni kulinari kolej vokasional
od: Mohamed, Hanis
Izdano: (2020) -
Kesediaan guru mata pelajaran aliran vokasional melaksanakan Program School Enterprise di sekolah menengah teknik di zon selatan, Malaysia
od: Khalid, Nurul Izzati
Izdano: (2013) -
Faktor peramal terhadap kesediaan guru sekolah rendah kluster dalam melaksanakan pendidikan pintar cerdas di Malaysia
od: Mohd Rashid, Nirwana
Izdano: (2013) -
Hubungan atribut guru permulaan bidang teknik dan vokasional dengan amalan profesional di dalam bilik darjah
od: Osman, Norlaila Wati
Izdano: (2012)