Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.

Bibliographic Details
Main Authors: Nasir, Rozita, Mahmud, Rosnaini, Mohd Daud, Shaffe
Other Authors: Ismail, Mohd Arif
Format: Book Section
Language:Malay
Published: Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia 2012
_version_ 1825946908677373952
author Nasir, Rozita
Mahmud, Rosnaini
Mohd Daud, Shaffe
author2 Ismail, Mohd Arif
author_facet Ismail, Mohd Arif
Nasir, Rozita
Mahmud, Rosnaini
Mohd Daud, Shaffe
author_sort Nasir, Rozita
collection UPM
first_indexed 2024-03-06T08:05:04Z
format Book Section
id upm.eprints-26242
institution Universiti Putra Malaysia
language Malay
last_indexed 2024-03-06T08:05:04Z
publishDate 2012
publisher Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia
record_format dspace
spelling upm.eprints-262422014-10-25T05:15:48Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/26242/ Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk. Nasir, Rozita Mahmud, Rosnaini Mohd Daud, Shaffe Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia Ismail, Mohd Arif M. Idrus, Rozhan Mahmud, Rosnaini 2012 Book Section PeerReviewed Nasir, Rozita and Mahmud, Rosnaini and Mohd Daud, Shaffe (2012) Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk. In: Amalan Pengajaran dan Pembelajaran Melalui Kepelbagaian Teknologi. Persatuan Teknologi Pendidikan Malaysia, Kuala Lumpur. ISBN 9789834273361 Malay
spellingShingle Nasir, Rozita
Mahmud, Rosnaini
Mohd Daud, Shaffe
Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_full Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_fullStr Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_full_unstemmed Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_short Penilaian mata pelajaran Literasi ICT (ICTL) bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk.
title_sort penilaian mata pelajaran literasi ict ictl bagi pelajar tingkatan dua daripada dimensi proses dan produk
work_keys_str_mv AT nasirrozita penilaianmatapelajaranliterasiictictlbagipelajartingkatanduadaripadadimensiprosesdanproduk
AT mahmudrosnaini penilaianmatapelajaranliterasiictictlbagipelajartingkatanduadaripadadimensiprosesdanproduk
AT mohddaudshaffe penilaianmatapelajaranliterasiictictlbagipelajartingkatanduadaripadadimensiprosesdanproduk