Kreativiti guru Pendidikan Seni
The main purpose of this study is to compare the creativity of trained and untrained art education teachers. This is a descriptive study that uses the Torrance Test of Creative Thinking as its instrument to obtain the creative thinking indexes of the teachers. Subjects of the study comprise 34 train...
Main Authors: | Chua, Yan Piaw, Md. Nor, Sharifah, Mohd, Naim, Wan Ali, Wan Zah |
---|---|
Format: | Article |
Sprog: | English |
Udgivet: |
Universiti Putra Malaysia Press
2003
|
Online adgang: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/3412/1/Kreativiti_Guru_Pendidikan_Seni.pdf |
Lignende værker
-
Penilaian Guru Pendidikan Seni Terhadap Kreativiti Catan Pelajar
af: Chua, Yan Piaw
Udgivet: (1998) -
Pengaruh kepercayaan tentang pendidikan seni visual dan kreativiti pengajaran guru pendidikan seni visual terhadap perkembangan artistik murid sekolah rendah
af: Rosmawati Hamzah
Udgivet: (2009) -
Gaya pembelajaran pendidikan seni visual
dalam perkembangan kreativiti murid
af: Aini Hassan
Udgivet: (2013) -
Kajian kes: tahap kreativiti bakal guru menggunakan seni grafik di kalangan pelajar tahun akhir, Jabatan Multimedia, Fakulti Pendidikan, UTM
af: Md Salleh , Shaharuddin, et al.
Udgivet: (2010) -
Kajian kes : tahap kreativiti bakal guru menggunakan seni grafik di kalangan pelajar tahun akhir, Jabatan Multimedia, Fakulti Pendidikan, UTM /
af: 330650 Roslinda @ Syaida Salim Pakheri, et al.
Udgivet: (2009)