Persepsi guru dan pelajar terhadap persekitaran pembelajaran konstruktivisme untuk mata pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi
The purpose of this study was to assess teacher’s and student’s perceptions of constructivist learning environments for the subject Information Technology and Communication (ICT) at national secondary schools in Klang Valley. Teacher’s and student’s perceptions were measured in terms of five dimens...
Main Authors: | Lo, Yoon Mee, Bakar, Ab. Rahim, Wong, Su Luan |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Universiti Putra Malaysia Press
2008
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/40603/1/07%20Page%2045-63.pdf |
Similar Items
-
Persekitaran Pembelajaran Secara Konstruktivisme untuk Mata Pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi di Sekolah-Sekolah Menengah Kebangsaan Kawasan Lembah Klang
by: Lo, Yoon Mee
Published: (2007) -
Faktor peramal persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan guru bidang sains dan teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang, Malaysia
by: Lo, Yoon Mee
Published: (2020) -
Pendekatan Pembelajaran Secara Konstruktivisme Dalam Kalangan Guru-Guru Teknikal Bagi Mata Pelajaran Teknikal
by: Buntat, Yahya, et al.
Published: (2010) -
Perubahan pencapaian mata pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi
melalui pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding
by: Faridah Salam,, et al.
Published: (2015) -
Aplikasi teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pengajaran dan pembelajaran : perspektif mata pelajaran bahasa melayu
by: Ahmad, Ibrahim, et al.
Published: (2005)