Perbandingan kebolehan visualisasi ruang berasaskan gaya pembelajaran, pengalaman dan latihan dalam kalangan murid rekaan dan jahitan pakaian
Kebolehan visualisasi ruang (KVR) merupakan suatu keperluan yang kritikal dalam menentukan kejayaan individu dalam bidang rekaan dan jahitan pakaian (RJP). Walau bagaimanapun kebolehan ini sangat kurang diberi perhatian eksplisit disamping terdapat faktor-faktor yang dapat menyumbang kepada perbeza...
Main Author: | Sapie@Safie, Norwati |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/48723/1/FPP%202012%2086R.pdf |
Similar Items
-
Penilaian pelaksanaan program pembelajaran sepanjang hayat bidang jahitan dan pakaian di Kolej Komuniti, Malaysia
by: Md. Shariff, Noorul'ain
Published: (2022) -
Kerangka proses penggunaan dan pengendalian peralatan pendrafan pola pakaian dalam program fesyen TVET di Kolej Komuniti Malaysia
by: Mohd Ramly, Norulaini
Published: (2020) -
Minat, Aspirasi Kerjaya dan Sikap Terhadap Mata Pelajaran Rekaan dan Jahitan Pakaian dalam Kalangan Murid
by: Kamis, Arasinah
Published: (2009) -
Elemen estetika dalam reka bentuk dan motif pakaian tradisional perkahwinan masyarakat Lotud di Sabah
by: Salbiah Kindoyop
Published: (2015) -
Kemahiran keusahawanan pelatih wanita kursus rekaan fesyen pakaian di institut latihan kemahiran
by: Mohamad, Mimi Mohaffyza, et al.
Published: (2016)