Gaya interaksi pelajar dalam persekitaran pembelajaran kolaboratif berbantukan komputer dan hubungannya dengan kompetensi teknologi maklumat dan komunikasi, reka bentuk portal teknopen dan kepuasan pelajar
Kajian ini bertujuan untuk melihat gaya interaksi pelajar dalam persekitaran pembelajaran kolaboratif berbantukan komputer dan faktor-faktor yang mempengaruhinya. Gaya interaksi pelajar yang dikaji terbahagi kepada tiga iaitu, interaksi pelajar dengan pelajar lain, interaksi pelajar dengan pengajar...
Main Author: | Che Jamin @ Abd Hamid, Nurul Fatiha |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/49788/1/FPP%202013%2075RR.pdf |
Similar Items
-
Kesan pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran web 2.0 terhadap kemahiran berfikir aras tinggi pelajar dalam pembelajaran Sains /
by: Masni Othman, 1979- author, et al.
Published: (2014) -
Rekabentuk dan implementasi satu sistem pengujian berbantukan komputer /
by: Naomie Salim 612144, et al. -
Penilaian perisian multimedia bertajuk Pythagoras Theorem From Two aspek reka bentuk dan pencapaian pelajar /
by: 285462 Rasman Alip, et al.
Published: (2008) -
Kesan pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran web 2.0 terhadap kemahiran berfikir aras tinggi pelajar dalam pembelajaran sains [electronic resource] /
by: Masni Othman, 1979- author, et al.
Published: (2014) -
Pembangunan set perlakuan dalam persekitaran kolaboratif berasaskan multi-user dimension object oriented (MOO) untuk pengajaran dan pembelajaran bahasa : kajian kes di KUSZA /
by: 331355 Mat Atar Mat Amin
Published: (2005)