Faktor demografi bagi aspek kecerdasan emosi dan trait personaliti pemimpin pendidik Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT)
Kini, menjadi tanggapan umum bahawa kecerdasan emosi dan juga trait personaliti adalah merupakan kaedah terbaik bagi mempertingkatkan kualiti organisasi termasuklah meningkatkan prestasi kerja, komitmen, kepuasan kerja dan sebagainya. Aspek-aspek tersebut bukan menjadi hak mutlak bagi sektor awam da...
Prif Awduron: | Md Nawi, Nurul Hudani, Redzuan, Ma'rof, Megat Ahmad, Puteri Hayati |
---|---|
Fformat: | Conference or Workshop Item |
Iaith: | English |
Cyhoeddwyd: |
2018
|
Mynediad Ar-lein: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64977/1/018-2.pdf |
Eitemau Tebyg
-
Hubungan Antara Trait Personaliti Kehematan, Keterbukaan, Ekstraversidan Kesetujuan Dengan Kecerdasan Emosi Dalam Kalangan Pemimpin Pendidik Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT)
gan: Nurul Hudani Md Nawi, et al.
Cyhoeddwyd: (2018) -
Pengaruh aspek kecerdasan emosi terhadap tingkah laku kepimpinan transformasi dalam kalangan pemimpin
pendidik sekolah
gan: Nurul Hudani Md. Nawi,, et al.
Cyhoeddwyd: (2013) -
Pengaruh aspek kecerdasan emosi terhadap tingkah laku kepimpinan transformasi dalam kalangan pemimpin pendidik sekolah
gan: Nurul Hudani Md. Nawi, et al.
Cyhoeddwyd: (2013) -
Hubungan antara tret personaliti kehematan, keterbukaan pada pengalaman, ekstraversi dan kesetujuan dengan prestasi kerja dalam kalangan pemimpin pendidik bagi Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT) di Malaysia
gan: Md Nawi, Nurul Hudani, et al.
Cyhoeddwyd: (2016) -
Hubungan Antara Tret Personaliti Kehematan, Keterbukaan Pada Pengalaman, Ekstraversi Dan Kesetujuan Dengan Prestasi Kerja Dalam Kalangan Pemimpin Pendidik Bagi Sekolah Prestasi Tinggi (SBT) Di Malaysia
gan: Nurul Hudani Md. Nawi, et al.
Cyhoeddwyd: (2016)