Penghasilan idea projek, soalan pendorong, perancangan pentaksiran dan kesannya terhadap kefahaman guru kolej vokasional mengenai pembelajaran berasaskan projek
Pembelajaran Berasaskan Projek (PBP) merupakan satu kaedah pengajaran yang disarankan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (2013) bagi meningkatkan keberhasilan dan minat pelajar. PBP dapat meningkatkan pelbagai kemahiran pelajar serta merupakan pembelajara...
Main Author: | Musa, Lailatul Hazzlina |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/70731/1/FPP%202017%2020%20-%20IR.pdf |
Similar Items
-
Faktor yang mempengaruhi pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru Kolej Vokasional
by: Abd Aziz, Rafedah
Published: (2020) -
Elemen inovasi dalam penghasilan projek tahun akhir dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional Rintis, Johor /
by: Nor Aina Fariha Miswan, 1993-, author, et al.
Published: (2016) -
Masalah penyiasatan tapak dan kesannya terhadap perancangan projek /
by: 276211 Rahmat Rashib
Published: (2003) -
Masalah penyiasatan tapak dan kesannya terhadap perancangan projek
by: Rashib, Rahmat
Published: (2003) -
Masalah pelaksanaan pentaksiran berasaskan projek bagi mata pelajaran lukisan kejuruteraan Sijil Pelajaran Malaysia /
by: Ishanuddin Hussin, 1962-, et al.
Published: (2004)