Penghasilan idea projek, soalan pendorong, perancangan pentaksiran dan kesannya terhadap kefahaman guru kolej vokasional mengenai pembelajaran berasaskan projek
Pembelajaran Berasaskan Projek (PBP) merupakan satu kaedah pengajaran yang disarankan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (2013) bagi meningkatkan keberhasilan dan minat pelajar. PBP dapat meningkatkan pelbagai kemahiran pelajar serta merupakan pembelajara...
Main Author: | Musa, Lailatul Hazzlina |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/70731/1/FPP%202017%2020%20-%20IR.pdf |
Similar Items
-
Faktor yang mempengaruhi pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru Kolej Vokasional
by: Abd Aziz, Rafedah
Published: (2020) -
Penentuan keputusan dalam proses perancangan dan perlaksanaan projek / Faridah Mohamad Yusoff
by: Faridah, Mohamad Yusoff
Published: (1983) -
Kompetensi pengurus projek dalam penilaian prestasi projek pembinaan bersepadu di Indonesia
by: Mairizal
Published: (2023) -
Komitmen Peserta Terhadap Projek Pasar Tani di Negeri Selangor Darul Ehsan dan Wilayah Persekutuan
by: Saimin, Sahbani
Published: (1991) -
Kesediaan guru melaksanakan pembelajaran berasaskan projek di sekolah
by: Brahim, Norliza
Published: (2012)