Model pembentukan minat kerjaya sains, teknologi, kejuruteraan dan matematik dalam kalangan pelajar aliran sains tingkatan empat di Selangor, Malaysia
Sains, Teknologi, Kejuruteraan Dan Matematik (STEM) merupakan komponen penting dalam pembangunan ekonomi bagi persediaan melahirkan tenaga mahir untuk keperluan revolusi industri. STEM merupakan pakej kepada pengetahuan sains dan kemahiran pelajar untuk diintegrasikan dengan elemen yang terdapat...
Main Author: | Razali, Fazilah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/77529/1/FPP%202019%204%20ir.pdf |
Similar Items
-
Hubungan Sikap, Motivasi dan Latar Belakang Pelajar Sains Tulen dengan Pencapaian Akademik Bahasa Melayu
by: C. Lah, Mohd Nor
Published: (1998) -
Atribusi Terhadap Kejayaan dan Kegagalan Matematik di Kalangan Pelajar Sains dan Pelajar Sastera Tingkatan Empat
by: Loh, Sau Cheong
Published: (1999) -
Tahap penguasaan kemahiran berfikir kritis pelajar sains tingkatan empat
by: Kamrin, Sarimah, et al.
Published: (2008) -
Ciri sahsiah dalam pemilihan pelajar ke program Ulul Albab Maktab Rendah Sains MARA Gemencheh, Negeri Sembilan
by: Ibrahim, Siti Solehah
Published: (2015) -
Hubungan antara perspektif masa, kawalan kendiri dan pencapaian akademik pelajar aliran Sains Tingkatan Empat di daerah Hulu Langat, Selangor
by: Ab Jalil, Nurmaimanah
Published: (2015)