Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
Pada amnya, kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti imej korporat Telekom Malaysia yang bertindak sebagai peneraj u utama dalam sistem telekomunikasi di Malaysia. Secara khususnya, kajian ini turnt meneliti persepsi pelanggan telefon talian tetap terhadap imej korporat T elekom dari perspektif k...
Main Author: | Abdullah, Zulhamri |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8749/1/FBMK_2000_2%20IR.pdf |
Similar Items
-
Tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian di sekitar Skudai, Johor /
by: 372567 Goh, Bee Ling
Published: (2000) -
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
by: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, et al.
Published: (2006) -
Kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan yang di tawarkan oleh Telekom Malaysia Berhad cawangan Klang /
by: 429243 Jeevajothi Ramasamy
Published: (2006) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan : satu kajian di Jabatan J Kad, Jaya Jusco, Setapak /
by: 360864 Ng, Heng Hong
Published: (2002) -
Kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan yang di tawarkan oleh Telekom Malaysia Berhad cawangan Klang [microfilm] /
by: Jeevajothi Ramasamy
Published: (2006)