Faktor peramal persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan guru bidang sains dan teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang, Malaysia
Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenal pasti sejauh manakah wujudnya persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan Guru Bidang Sains dan Teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang. Seterusnya, kajian ini turut mengenal pasti sejauh manakah hubungan d...
Main Author: | Lo, Yoon Mee |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/90761/1/FPP%202020%2024%20-%20IR.pdf |
Similar Items
-
Persekitaran Pembelajaran Secara Konstruktivisme untuk Mata Pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi di Sekolah-Sekolah Menengah Kebangsaan Kawasan Lembah Klang
by: Lo, Yoon Mee
Published: (2007) -
Persepsi guru dan pelajar terhadap persekitaran pembelajaran konstruktivisme untuk mata pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi
by: Lo, Yoon Mee, et al.
Published: (2008) -
Amalan penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran guru prinsip perakaunan
by: Mohd Nor, Mohd Ridzuan
Published: (2017) -
Anteseden bagi Konflik Interpersonal antara Guru-guru Dengan Pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan di Lembah Klang, Malaysia
by: Ong, Swee Ling
Published: (2008) -
Faktor peramal terhadap kesediaan guru sekolah rendah kluster dalam melaksanakan pendidikan pintar cerdas di Malaysia
by: Mohd Rashid, Nirwana
Published: (2013)