Pengaruh blog pelancongan terhadap keinginan melancong
Industri pelancongan menyumbang kepada 56.5 billion pendapatan negara sekaligus menjadi industri kedua terbesar yang terpenting di Malaysia. Maka dengan itu, negara memerlukan belanja yang tinggi untuk mempromosikan Malaysia melalui pengiklanan di dalam media cetak dan media massa. Namun begitu kemu...
Hlavní autoři: | Syed Ramzan, Syarifah Emiwati, Bolong, Jusang |
---|---|
Médium: | Článek |
Vydáno: |
USIM Press
2021
|
Podobné jednotky
-
Memahami keinginan pelancong Malaysia melancong ke Bandaraya
Ho Chin Minh, Vietnam - Faktor pemilihan agensi pelancongan
Autor: Rosniza Aznie Hj. Che Rose,, a další
Vydáno: (2014) -
Berbasikal sambil melancong
Autor: Berita, Harian
Vydáno: (2015) -
Hikmah melancong: mendidik masyarakat untuk menghargai, memelihara dan memulihara anugerah Ilahi (Sumberjaya) melalui pelancongan lestari
Autor: Ahmad, Mohamad Zaki, a další
Vydáno: (2018) -
Melancong sambil seludup benih spesis endemik
Autor: A Rosli, Fahmy
Vydáno: (2019) -
Melancong sambil seludup benih spesies endemik
Autor: A. Rosli, Fahmy
Vydáno: (2019)