Performance Measurement System of Service Desk In a Multinational Company
Tujuan penyelidikan ini adalah untuk menyelidik sistem penilaian prestasi Service Desk di sebuah syarikat antarabangsa. Service Desk merupakan titik perhubungan tunggal untuk isu-isu berkenaan dengan informasi and infrastruktur teknologi kepada perkerja dalaman, pembekal luaran dan pelanggan-pelang...
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | थीसिस |
भाषा: | English |
प्रकाशित: |
2010
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | http://eprints.usm.my/23986/1/Performance_Measurement_System_of_Service_Desk_In_a_Multinational_Company.pdf |
सारांश: | Tujuan penyelidikan ini adalah untuk menyelidik sistem penilaian prestasi Service Desk di sebuah syarikat antarabangsa. Service Desk merupakan titik perhubungan tunggal
untuk isu-isu berkenaan dengan informasi and infrastruktur teknologi kepada perkerja dalaman, pembekal luaran dan pelanggan-pelanggan.
The purpose of this research is to investigate the performance measurement system of the Service Desk in a multinational company. Service Desk is the single point
of contact for the internal employees and the external suppliers as well as customers in regards of any IT related issues. |
---|