Performance Measurement System of Service Desk In a Multinational Company

Tujuan penyelidikan ini adalah untuk menyelidik sistem penilaian prestasi Service Desk di sebuah syarikat antarabangsa. Service Desk merupakan titik perhubungan tunggal untuk isu-isu berkenaan dengan informasi and infrastruktur teknologi kepada perkerja dalaman, pembekal luaran dan pelanggan-pelang...

पूर्ण विवरण

ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Thum, Wan Yuin
स्वरूप: थीसिस
भाषा:English
प्रकाशित: 2010
विषय:
ऑनलाइन पहुंच:http://eprints.usm.my/23986/1/Performance_Measurement_System_of_Service_Desk_In_a_Multinational_Company.pdf
विवरण
सारांश:Tujuan penyelidikan ini adalah untuk menyelidik sistem penilaian prestasi Service Desk di sebuah syarikat antarabangsa. Service Desk merupakan titik perhubungan tunggal untuk isu-isu berkenaan dengan informasi and infrastruktur teknologi kepada perkerja dalaman, pembekal luaran dan pelanggan-pelanggan. The purpose of this research is to investigate the performance measurement system of the Service Desk in a multinational company. Service Desk is the single point of contact for the internal employees and the external suppliers as well as customers in regards of any IT related issues.