Factors Influence Ongoing Flow Of Customers To E-Commerce Website And Impact On Firm Performance: Web Hosting Industry

Kajian ini bertujuan untuk meninjau perhubungan di antara tiga pembolehubah strategi promosi iaitu pengubahsuaian enjin carian (SEO), rangkaian gabungan, dan perkenalan melalui oral (WOM) kepada trafik laman Web, bagi industri Web hosting. The purpose of this research was to...

詳細記述

書誌詳細
第一著者: Yu, Shew Ling
フォーマット: 学位論文
言語:English
出版事項: 2008
主題:
オンライン・アクセス:http://eprints.usm.my/25372/1/Factors_Influence_Ongoing_Flow_of_Customers_to_E-Commerce.pdf
その他の書誌記述
要約:Kajian ini bertujuan untuk meninjau perhubungan di antara tiga pembolehubah strategi promosi iaitu pengubahsuaian enjin carian (SEO), rangkaian gabungan, dan perkenalan melalui oral (WOM) kepada trafik laman Web, bagi industri Web hosting. The purpose of this research was to investigate the influence of three promotion strategies variables, search engine optimization (SEO), affiliate networks, and word-of-mouth (WOM) on Website traffic in the context of Web host industry.