Factors Influence Ongoing Flow Of Customers To E-Commerce Website And Impact On Firm Performance: Web Hosting Industry

Kajian ini bertujuan untuk meninjau perhubungan di antara tiga pembolehubah strategi promosi iaitu pengubahsuaian enjin carian (SEO), rangkaian gabungan, dan perkenalan melalui oral (WOM) kepada trafik laman Web, bagi industri Web hosting. The purpose of this research was to...

全面介绍

书目详细资料
主要作者: Yu, Shew Ling
格式: Thesis
语言:English
出版: 2008
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/25372/1/Factors_Influence_Ongoing_Flow_of_Customers_to_E-Commerce.pdf
实物特征
总结:Kajian ini bertujuan untuk meninjau perhubungan di antara tiga pembolehubah strategi promosi iaitu pengubahsuaian enjin carian (SEO), rangkaian gabungan, dan perkenalan melalui oral (WOM) kepada trafik laman Web, bagi industri Web hosting. The purpose of this research was to investigate the influence of three promotion strategies variables, search engine optimization (SEO), affiliate networks, and word-of-mouth (WOM) on Website traffic in the context of Web host industry.