Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
The ability of the undergraduates to utilise the skills acquired from their higher learning institutes in their employment sector has posed a great concern in recent years. Pem1asalahan yang sering diperkatakan ialah sejauh manakah pelajar di institusi pendidikan tinggi menguasai kecekapan unt...
Main Author: | Ilangko, Ilangko |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29706/1/A_comparative_study_of_the_Marketing_Curriculum_Implementation_and.pdf |
Similar Items
-
Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum
Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar
Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
by: Subramaniam, Ilangko
Published: (2010) -
Perbandingan Pelaksanaan Kurikulum
Bidang Pemasaran Dan Kecekapan Pelajar
Antara Institusi Pendidikan Tinggi Di Malaysia
by: Ilangko , Subramaniam
Published: (2010) -
Penglibatan pelajar dan persekitaran institusi dalam aktiviti keusahawanan sosial dan kesannya terhadap modal insan dan modal sosial
by: Awang @ Muhammad, Nor Suhaida
Published: (2022) -
Pengetahuan pelajar pemasaran terhadap penggunaan pemasaran terus melalui medium elektronik (E-Dagang)
by: Saad, Norsalbiah
Published: (2001) -
Penghasilan sistem pemasaran program pendidikan berterusan (e-pemasaran) berasaskan web bagi unit pendidikan berterusan KUiTTHO: kajian kebolehgunaan di KUiTTHO
by: Ramli, Anis Safinaz
Published: (2003)