Kesan Kaedah Koperatif Bersama Persekitaran Pembelajaran Atas Talian Asinkroni Terhadap Kemahiran Penaakulan Saintifik, Prestasi Pembelajaran Dan Penglibatan Pelajar
Penyelidikan ini mengkaji kesan-kesan kaedah koperatif bersama persekitaran pembelajaran atas talian asinkroni terhadap kemahiran penaakulan saintifik, penguasaan isi pelajaran dan penglibatan konstruktivis pelajar universiti tahun pertama dalam Biologi yang sedia diajar secara blended learning. Kaj...
Main Author: | Huda, Ismul |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/31854/1/ISMUL_HUDA_24%28NN%29.pdf |
Similar Items
-
Pembelajaran Koperatif
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2010) -
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
by: Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
Published: (2017) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
by: Jumarni Jusuf
Published: (2014) -
Amalan pembelajaran koperatif dalam kalangan guru-guru Kemahiran Hidup Bersepadu (KHB)
by: Othman, Rosnah
Published: (2009) -
Kesan Perancahan, Pembelajaran Pengaturan Kendiri Dan Penulisan Refleksi Terhadap Rekaan Seni Visual Dalam Persekitaran Pembelajaran Atas Talian
by: Mustaffa Kamal, Mohd Yusof
Published: (2020)