The Effectiveness Of Holistic Approach In Reducing Stress Among Teachers
Tujuan utama kajian ini adalah untuk meneliti kesan pendekatan holistik dalam mengurangkan stres di kalangan guru di daerah Seberang Perai Selatan, Pulau Pinang. Subjek kajian terdiri daripada 31 orang guru lelaki dan 39 orang gum perempuan.
Main Authors: | Tan , Khan Aun, Awang, Amir |
---|---|
格式: | 文件 |
语言: | English |
出版: |
Penerbit Universiti Sains Malaysia
1997
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/33989/1/Jilid_15_Artikel_05.pdf |
相似书籍
-
SEEK SOLUTIONS TO COMMUNITY PROBLEMS WITH
HOLISTIC APPROACHES
由: MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam
出版: (2016) -
Nurturing holistic grads
由: Kulasagaran, Priya
出版: (2013) -
MOE ASPIRES TOWARDS PRODUCING BALANCED AND
HOLISTIC GRADUATES
由: MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam
出版: (2015) -
USM TO FOCUS ON TeRamPiL FOR ACADEMICS’
HOLISTIC DEVELOPMENT
由: MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam
出版: (2015) -
A Consultancy - Based Approach to In-Service Education of Science Teachers
由: Lee, Molly N.N., et al.
出版: (1983)