Teachers' Responses To Class Size At The Primary Level In Malaysia
Objektif penulisan int adalah untuk berkongsi dengan anda respon-respon guru-guru sekolah rendah di sebuah daerah di Selangor berkenaan size kelas dan masalah-masalah yang berkaitan dengannya. Kajian ini telah memberi maklumat yang lebih mendalam berkenaan dengan pengalaman dan persepsi guru meng...
主要作者: | Hashim, Norhashimah |
---|---|
格式: | 文件 |
语言: | English |
出版: |
Penerbit Universiti Sains Malaysia
1998
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/33996/1/Jilid_16_Artikel_03.pdf |
相似书籍
-
Framing the roles and responsibilities of excellent teachers: evidence from Malaysia
由: Tengku Ariffin, Tengku Faekah, et al.
出版: (2018) -
Teacher Communication In Bruneian Secondary
Science Classes: Wait-Time
由: S. Dhindsa, Harkirat
出版: (2010) -
Dimensions of Teacher Effectiveness and Their
Implications for Teacher Training
Programmes in Malaysia.
由: Ling , Chu Poh
出版: (1985) -
Psychographic profile among potential first class public university undergraduates in Malaysia
由: Ishak, Noor Azniza, et al.
出版: (2013) -
A Study of the Roles and Duties of Remedial Teachers
in the Malaysian Primary Schools
由: Koh, Bah Boon
出版: (1991)