Effecting Children's Social Cognitions And Behavior Through An Intervention Program 1
Sungguh nyata bahawa tidak ramai yang menafikan pendidikan sosial harus dibekalkan kepada kanak kanak supaya mereka dapat memperoleh kemahiran dan tingkah laku sosial yang diingini. Namun, kebanyakan orang beranggapan bahawa kemahiran tersebut dipelajari secara semula jadi atau secara kebetulan seb...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Sains Malaysia
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/34086/1/Jilid_18_Artikel_03.pdf |
Summary: | Sungguh nyata bahawa tidak ramai yang menafikan pendidikan sosial harus dibekalkan kepada kanak kanak supaya mereka dapat memperoleh kemahiran dan tingkah laku sosial yang diingini. Namun, kebanyakan
orang beranggapan bahawa kemahiran tersebut dipelajari secara semula jadi atau secara kebetulan sebagai
akibat daripada proses kematangan dan perkembangan kanak-kanak. |
---|