Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca

Penyelidikan ini bertujuan mengkaji kesan grafik berkomputer dalam pembelajaran berbantukan komputer bagi tajuk fenomena cuaca. Satu perisian multimedia telah dibangunkan dalam tiga persembahan grafik yang berbeza, iaitu grafik statik, grafik animasi dan grafik animasi berperingkat.

Bibliographic Details
Main Authors: Che Lah, Aminordin, Fong , Soon Fook
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Universiti Sains Malaysia 2004
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/34215/1/Jilid_19_Artikel_02.pdf
_version_ 1797009180275507200
author Che Lah, Aminordin
Fong , Soon Fook
author_facet Che Lah, Aminordin
Fong , Soon Fook
author_sort Che Lah, Aminordin
collection USM
description Penyelidikan ini bertujuan mengkaji kesan grafik berkomputer dalam pembelajaran berbantukan komputer bagi tajuk fenomena cuaca. Satu perisian multimedia telah dibangunkan dalam tiga persembahan grafik yang berbeza, iaitu grafik statik, grafik animasi dan grafik animasi berperingkat.
first_indexed 2024-03-06T15:01:54Z
format Article
id usm.eprints-34215
institution Universiti Sains Malaysia
language English
last_indexed 2024-03-06T15:01:54Z
publishDate 2004
publisher Penerbit Universiti Sains Malaysia
record_format dspace
spelling usm.eprints-342152017-05-17T01:42:55Z http://eprints.usm.my/34215/ Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca Che Lah, Aminordin Fong , Soon Fook LB2300 Higher Education Penyelidikan ini bertujuan mengkaji kesan grafik berkomputer dalam pembelajaran berbantukan komputer bagi tajuk fenomena cuaca. Satu perisian multimedia telah dibangunkan dalam tiga persembahan grafik yang berbeza, iaitu grafik statik, grafik animasi dan grafik animasi berperingkat. Penerbit Universiti Sains Malaysia 2004 Article PeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/34215/1/Jilid_19_Artikel_02.pdf Che Lah, Aminordin and Fong , Soon Fook (2004) Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca. The Asia Pacific Journal of Educators and Education (formerly known as Journal of Educators and Education), 19 (1). pp. 1-13. ISSN 2289-9057 http://apjee.usm.my/JPP_19_2004/Jilid%2019%20Artikel%2002.pdf
spellingShingle LB2300 Higher Education
Che Lah, Aminordin
Fong , Soon Fook
Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca
title Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca
title_full Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca
title_fullStr Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca
title_full_unstemmed Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca
title_short Kesan Grafik Berkomputer Dalam Pembelajaran Fenomena Cuaca
title_sort kesan grafik berkomputer dalam pembelajaran fenomena cuaca
topic LB2300 Higher Education
url http://eprints.usm.my/34215/1/Jilid_19_Artikel_02.pdf
work_keys_str_mv AT chelahaminordin kesangrafikberkomputerdalampembelajaranfenomenacuaca
AT fongsoonfook kesangrafikberkomputerdalampembelajaranfenomenacuaca