Persepsi guru terhadap reka bentuk persekitaran fizikal bilik darjah : kajian ke atas sekolah-sekolah menengah daerah Baling
Reka bentuk persekitaran fizikal bilik darjah memainkan peranan dalam mewujudkan suasana serta motivasi pengajaran dan pembelajaran yang sihat seperti mana yang dibincangkan di dalam kajian-kajian Srivastava (1991), Ibrahim (1,997), Siti Junaidah (1999), Siti Aishah (1999), Lindgran (2000), Rohainia...
Main Author: | Mustafa, Muriza |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/35687/1/MURIZA_BINTI_MUSTAFA_%28KHK%29_%28NN24%29.pdf |
Similar Items
-
Komunikasi Guru Dalam Bilik Darjah Dan Tingkahlaku Delinkuen Murid Sekolah Menengah
by: Mohd. Khairuddin Abdullah @ Jerry, et al.
Published: (2014) -
Komunikasi guru dalam bilik darjah dan tingkahlaku delinkuen murid sekolah menengah
by: Mohd Khairuddin Abdullah
Published: (2014) -
Autonomi guru dalam Pentaksiran Bilik Darjah (PBD): persepsi
guru terhadap pemansuhan peperiksanaan tahap 1 di Sekolah
Kebangsaan
by: Isa, Anniliza Mohd, et al.
Published: (2021) -
Pengurusan bilik darjah untuk guru novis
by: Dali, Mohd Hasani
Published: (2010) -
Hubungan tahap stres guru-guru pendidikan khas terhadap iklim kerja dan pengurusan bilik darjah sekolah rendah
by: Jenny M. Milin
Published: (2013)