Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an uns...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf |
_version_ | 1797010117766414336 |
---|---|
author | Md. Yaacob, Jaswardi Anwar |
author_facet | Md. Yaacob, Jaswardi Anwar |
author_sort | Md. Yaacob, Jaswardi Anwar |
collection | USM |
description | Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya
Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly
|
first_indexed | 2024-03-06T15:15:14Z |
format | Thesis |
id | usm.eprints-38858 |
institution | Universiti Sains Malaysia |
language | English |
last_indexed | 2024-03-06T15:15:14Z |
publishDate | 2017 |
record_format | dspace |
spelling | usm.eprints-388582019-04-12T05:24:59Z http://eprints.usm.my/38858/ Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi Md. Yaacob, Jaswardi Anwar L7-991 Education (General) Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly 2017-07 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf Md. Yaacob, Jaswardi Anwar (2017) Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia. |
spellingShingle | L7-991 Education (General) Md. Yaacob, Jaswardi Anwar Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title | Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_full | Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_fullStr | Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_full_unstemmed | Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_short | Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi |
title_sort | kesan pembelajaran 5e secara kontekstual terhadap pemahaman konsep pembahagian sel penaakulan saintifik dan motivasi |
topic | L7-991 Education (General) |
url | http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf |
work_keys_str_mv | AT mdyaacobjaswardianwar kesanpembelajaran5esecarakontekstualterhadappemahamankonseppembahagianselpenaakulansaintifikdanmotivasi |