Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
Kajian ini bertujuan mengkaji kesan pengajaran berasaskan isu sosiosaintifik (PBISS) ke atas kemahiran pemikiran kritis, kesedaran metakognisi dan penaakulan sosiosaintifik terhadap guru pelatih pengkhususan sains di sebuah Institut Pendidikan Guru. Dalam kajian ini, sebuah modul pembelajaran dibina...
Main Author: | Munip, Hairiah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/48124/1/Hairiah%20Binti%20Munip%20cut.pdf |
Similar Items
-
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
by: Munip, Hairiah
Published: (2019) -
Kesan Pembelajaran Sains Berasaskan Isu Sosiosaintifik Dengan Nilai Islam Ke Atas Sikap, Nilai Murni Dan Kemahiran Berfikir Kritis Pelajar Sekolah Menengah Tingkatan Empat
by: Abd. Rahim, Rahimawati
Published: (2017) -
KUALITAS ARGUMENTASI PADA DISKUSI ISU SOSIOSAINTIFIK MIKROBIOLOGI MELALUI WEBLOG
by: Y. Herlanti, et al.
Published: (2012-10-01) -
Profil Kemampuan Argumenasi Siswa Mengenai Isu Sosiosaintifik dalam Pembelajaran Online
by: Rifda Tanfiziyah, et al.
Published: (2021-06-01) -
Kesan pendekatan isu sosiosaintifik berbantukan Peta pemikiran roda terhadap pemikiran sains Keusahawanan dalam kalangan murid tahun lima
by: Jamilah Ahmad, et al.
Published: (2023)