Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia

Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.

Bibliographic Details
Main Author: Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
Format: Monograph
Language:English
Published: Universiti Sains Malaysia 1983
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf
_version_ 1797013092912070656
author Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
author_facet Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
author_sort Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
collection USM
description Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.
first_indexed 2024-03-06T15:57:10Z
format Monograph
id usm.eprints-53792
institution Universiti Sains Malaysia
language English
last_indexed 2024-03-06T15:57:10Z
publishDate 1983
publisher Universiti Sains Malaysia
record_format dspace
spelling usm.eprints-537922022-08-03T01:46:59Z http://eprints.usm.my/53792/ Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin AC801-895 Inaugural and program dissertations Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982. Universiti Sains Malaysia 1983 Monograph NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin (1983) Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted)
spellingShingle AC801-895 Inaugural and program dissertations
Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_full Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_fullStr Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_full_unstemmed Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_short Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_sort kajian analisa kandungan nilai nilai yang di siarkan melalui iklan televisyen malaysia
topic AC801-895 Inaugural and program dissertations
url http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf
work_keys_str_mv AT mohdmuhibuddinmiorkhairuddin kajiananalisakandungannilainilaiyangdisiarkanmelaluiiklantelevisyenmalaysia