Kesan Pembelajaran Menggunakan Perisian SSMS Sekolah Bestari Berbanding Pengajaran Dan Pembelajaran Secara Tradisional Dalam Fizik. [LB1648. A286 2007 f rb].
Penyelidikan ini bertujuan mengkaji kesan pembelajaran berbantukan komputer dalam P&P topik-topik Fizik tertentu menggunakan perisian Sains dalam SSMS yang sedang digunakan di 88 buah sekolah bestari di Malaysia. Pembinaan reka bentuk perisian tersebut telah melalui fasa-fasa makro dan mikro yan...
Tác giả chính: | Abdul Halim, Ahmad Hanizar |
---|---|
Định dạng: | Luận văn |
Ngôn ngữ: | English |
Được phát hành: |
2007
|
Những chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | http://eprints.usm.my/8154/1/KESAN_PEMBELAJARAN_MENGGUNAKAN_PERISIAN_SSMS_SEKOLAH_BESTARI_BERBANDING_PENGAJARAN_DAN_PEMBELAJARAN_SECARA_TRADISIONAL_DALAM_FIZIK.pdf |
Những quyển sách tương tự
-
Kesan Latihan Rambang Dan Latihan Sistematik Ke Atas Kemahiran Penyelesaian Masalah Momentum Dalam Fizik Oleh Pelajar Sekolah Menengah [LB1648. C559 2008 f rb].
Bằng: Chua, Chong Sair
Được phát hành: (2008) -
The Effects Of A Multimedia Constructivist Environment On Students' Achievement And Motivation In The Learning Of Chemical Formulae And Equations [LB1648.2. V636 2007 f rb].
Bằng: Krishnasamy, Vickneasvari
Được phát hành: (2007) -
Kesan Peta Animasi Dan Interaktif Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Geografi [LB1643.3. A793 2006 f rb].
Bằng: Raman, Arumugam
Được phát hành: (2006) -
Kesan Paduan Kitar Pembelajaran Dan Pemetaan Konsep Terhadap Konsepsi Pelajar Tentang Pembahagian Sel
[LB1647. S111 2008 f rb].
Bằng: Baharom, Sadiah
Được phát hành: (2008) -
Kesan Pengajaran Terus Nilai Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Sejarah Bagi Penerapan Patriotisme
[LB1642.M2 T129 2006 f rb ].
Bằng: Mohmad Taib, Mohmad Noor
Được phát hành: (2006)