Kesan Pendekatan Penyebatian Kemahiran Berfikir Kreatif Dalam Pengajaran Karangan Deskriptif Dan Karangan Imaginatif Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan IV [LB1591.5.M2 S623 2006 f rb].
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengenal pasti kesan pendekatan penyebatian kemahiran berfikir kreatif (PPKBK) berbanding pendekatan tradisional (PT) dalam pengajaran karangan deskriptif dan karangan imaginatif dalam kalangan pelajar Tingkatan IV. This research aimed at identifying the effect o...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/9100/1/KESAN_PENDEKATAN_PENYEBATIAN_KEMAHIRAN_BERFIKIR_KREATIF_DALAM_PENGAJARAN_KARANGAN_DESKRIPTIF.pdf |
Summary: | Penyelidikan ini bertujuan untuk mengenal pasti kesan pendekatan penyebatian kemahiran berfikir kreatif (PPKBK) berbanding pendekatan tradisional (PT) dalam pengajaran karangan deskriptif dan karangan imaginatif dalam
kalangan pelajar Tingkatan IV.
This research aimed at identifying the effect of the infusion of creative thinking skills approach (ICTSA) as compared to the effect of the traditional approach (TA) in the teaching of descriptive and imaginative essays among Form Four students.
|
---|