Faktor-faktor yang mempengaruhi penguasaan sains dalam kalangan murid Sekolah Rendah Kebangsaan
Sains merupakan satu mata pelajaran yang mengkaji secara sistematik berkenaan alam semula jadi dan juga bagaimana alam semula jadi ini memberi kesan kepada kita dan persekitaran.
Main Authors: | Ang, Y. K., Lee, M. F. |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1342/1/P12542_724f4955be804073ccf55d2654d6340e.pdf |
Similar Items
-
Faktor penyumbang terhadap pencapaian sifar ujian penilaian sekolah rendah di Sarawak
by: Abdul Said Ambotang, et al.
Published: (2014) -
Kesan pendekatan isu sosiosaintifik berbantukan Peta pemikiran roda terhadap pemikiran sains Keusahawanan dalam kalangan murid tahun lima
by: Jamilah Ahmad, et al.
Published: (2023) -
LiNuSR: impak pengurusan bilik darjah di sekolah kebangsaan
by: Isa, Anniliza Mohd, et al.
Published: (2021) -
Pengaruh peranan guru dan ibu bapa terhadap pencapaian UPSR murid di sekolah-sekolah pendalaman Sabah menerusi Program Pensiangan-Salinatan
by: Norhayati Ramlan
Published: (2013) -
Hubungan penguasaan jawi dan kurikulum dengan proses pengajaran dalam kalangan guru sekolah rendah di negara Brunei Darussalam
by: Zelzy Shahar Al-Johary, et al.
Published: (2019)