Faktor-faktor yang mempengaruhi penguasaan sains dalam kalangan murid Sekolah Rendah Kebangsaan
Sains merupakan satu mata pelajaran yang mengkaji secara sistematik berkenaan alam semula jadi dan juga bagaimana alam semula jadi ini memberi kesan kepada kita dan persekitaran.
Main Authors: | Ang, Y. K., Lee, M. F. |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1342/1/P12542_724f4955be804073ccf55d2654d6340e.pdf |
Similar Items
-
Faktor penyumbang terhadap pencapaian sifar ujian penilaian sekolah rendah di Sarawak
by: Abdul Said Ambotang, et al.
Published: (2014) -
Kesan pendekatan isu sosiosaintifik berbantukan Peta pemikiran roda terhadap pemikiran sains Keusahawanan dalam kalangan murid tahun lima
by: Jamilah Ahmad, et al.
Published: (2023) -
Pengaruh peranan guru dan ibu bapa terhadap pencapaian UPSR murid di sekolah-sekolah pendalaman Sabah menerusi Program Pensiangan-Salinatan
by: Norhayati Ramlan
Published: (2013) -
Malakah Al-Fikr Menurut Pemikiran Ibn Khaldun: Kajian Terhadap Amalan Kbat Guru Pendidikan Islam Dalam
Pengajaran Di Sekolah Rendah
by: Zulkufli, Mohd Azolman
Published: (2021) -
Hubungan penguasaan jawi dan kurikulum dengan proses pengajaran dalam kalangan guru sekolah rendah di negara Brunei Darussalam
by: Zelzy Shahar Al-Johary, et al.
Published: (2019)