Hubungan gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar aliran vokasional
Analisis keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2011 menunjukkan penurunan pencapaian bagi Sekolah Menengah Vokasional. Oleh itu, kajian ini dilaksanakan bertujuan untuk mengkaji hubungan di antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar. Kajian ini juga ingin mengenalpasti gaya...
Main Author: | Anwar, Nurul Farahanaa |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/2052/1/24p%20NURUL%20FARAHANAA%20ANWAR.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2052/2/NURUL%20FARAHANAA%20ANWAR%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2052/3/NURUL%20FARAHANAA%20ANWAR%20WATERMARK.pdf |
Similar Items
-
Pembangunan model kemahiran pembelajaran kolaboratif dan terarah kendiri guru dan pelajar pengajian perniagaan tingkatan enam melalui pembelajaran berasaskan masalah
by: Janet Jequiline Jolly Tinjol
Published: (2022) -
Penerapan kemahiran insaniah melalui pembelajaran koperatif dalam mata pelajaran pengurusan kokurikulum di Fakulti Pendidikan Teknikal
by: Razak, Nor Rafidah
Published: (2008) -
Kemahiran boleh pindah dalam kalangan pelajar kejuruteraan di IPTA
by: Asha’ri, Aifaa Husna
Published: (2016) -
Penghasilan instrumen psikometrik bagi mengukur tahap penguasaan kemahiran insaniah pelajar.
by: Jamil, Faridah
Published: (2007) -
Kemahiran generik pelajar kejuruteraan mekanikal dalam mata pelajaran amalan bengkel kejuruteraan
by: Azhar, Aminuddin Afzan
Published: (2009)