Perkhidmatan awam mesra rakyat : sejauh mana terjemahan kemesraan?
Perkhidmatan awam di Malaysia sangat bersifat kompetitif dan bertaraf dunia. Kerajaan sangat prihatin dalam meningkatkan keupayaan perkhidmatan awam dalam menyampaikan perkhidmatan yang terbaik kepada rakyat. Justeru, penulisan ini akan melihat sejauh manakah tahap kemesraan yang diberikan dalam men...
Main Authors: | Junaidi, Noni Harianti, Aminuddin, Adnan, Awang Abdullah, Awang Mangala |
---|---|
Other Authors: | Jaes, Lutfan |
Format: | Book Section |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UTHM
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/2961/1/Bab05.pdf |
Similar Items
-
Kecekapan dan keberkesanan sektor perkhidmatan awam dalam mendepani cabaran revolusi industri 4.0
by: Rameli, Norizan, et al.
Published: (2020) -
Katakan tidak pada rasuah
by: Isnin, Nadrawina, et al.
Published: (2020) -
Budaya “silo” dalam organisasi : manifestasi cabaran mengurus perubahan
by: Jaes, Lutfan, et al.
Published: (2020) -
Penguasaan teknologi sebagai agen perubahan sektor perkhidmatan awam
by: Rameli, Norizan, et al.
Published: (2020) -
Pengukuhan dan pemantapan nilai profesionalisme penjawat awam
by: Mahrif, Nursuria, et al.
Published: (2020)