Keberkesanan pembelajaran koperatif model student teams-achievement divisions (STAD) dalam fizik terhadap pencapaian pelajar
Selaras dengan pengaplikasian Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM), kaedah pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Fizik perlu diberikan perhatian bagi meningkatkan pencapaian pelajar dalam menyediakan mereka ke arah bidang teknikal dan kejuruteraan. Oleh itu, kajian ini dijalankan...
Main Author: | Ramli, Noraziah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/645/1/24p%20NORAZIAH%20BINTI%20RAMLI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/645/2/NORAZIAH%20BINTI%20RAMLI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/645/3/NORAZIAH%20BINTI%20RAMLI%20WATERMARK.pdf |
Similar Items
-
Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstruktivis dan kesannya terhadap pencapaian pelajar
by: Pembinaan modul pengajaran geografi fizikal berasaskan konstrukt
Published: (2014) -
Kesan kaedah pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran matematik
by: Ngasiman, Nurulhuda
Published: (2014) -
Perhubungan di antara gaya kognitif, jantina, kecerdasan, dan pencapaian pelajar tingkatan empat dalam biologi, kimia dan fizik
by: Loo, Peng Peng
Published: (2002) -
Keberkesanan carta pembelajaran Omygram terhadap tahap pencapaian pelajar PVMA dalam mata pelajaran Bahasa Inggeris bagi topik plurals
by: Abd Hamid, Ruhiana Idayu
Published: (2019) -
Kecenderungan pembelajaran teknikal melalui pembelajaran koperatif di kalangan Pelajar Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal di UTHM
by: Md Zain, Mohamad Naaim
Published: (2008)